you can do all or nothing

Hejsan igen! hoppas att ni har haft en mysig lördag och om ni inte har haft det kommer ni säkert att ha det ;)

Snart blir det movietime+ snacks! hehe jag ska ta och äta liiite godis.... :P By the way jag tänkte tipsa er om den bästa komedi /romantik filmer jag har sett! ^^ haha brukar inte kolla på komedii/romantik men igår gjorde jag det medans åt min lunch på tal om det så slutar jag vid 12 varje fredag!!!! hur awesome är inte det? :D jag tycker att det är super awesome!

Men i alla fall filmen hette "No strings attached" ni måste kolla! :D



KRAM!!! :)

Kommentarer
Postat av: emmawagenius

sv: tack! =)

2011-09-03 @ 20:26:46
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0