Let's go fit

Hej! Ända tills nu så har jag kunnat blogga... Appen funkade inte och jag blir så irriterad varje gång det händer -.-' jag är så här nära att byta bloggportal :o Dagen började med ett gym pass 15 min spinning (tanken va att jag skulle på spinning pass men det blev inställt. Sedan blev det 20 min mage och 15 min rygg. 5 min stretching. Jag cyklade fram och tillbaks :) jag kom hem och lagade havregrynsgröt med banan och kokosflingor, en skiva fullkorns bröd och osötad med leverpastej, ett knäckebröd med leverpastej. Gott! Snart är det dags för lunch/middag det blir grillat. Jag ska fixa lax spett nu! Ha en fortsatt trevlig eftermiddag, ciao chicas y chicos ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0