Pilates

Hej! :)

Nu kommer en liten sammanfattning på gårdagens pilates pass.
Det var mycket balans och styrka i bålen. Själv tyckte jag att det var lite för lätt för mig. Men jag rekomenderar det för er som vill träna balans. För min del var det mer avslappnande men jag kanske går på ett annat pass som är lite jobbigare nästa gång. Det finns ju som sagt olika jobbiga pilates pass. Jag tror även att jag ska gå på ett yoga pass nästa gång :)

Idag var jag på en liten gym genomgång sedan bestämde jag mig för att gå på styrkepasset efter det sprang jag i en kvart :) Mer om styrkepasset kommer senare!
Nu måste jag fortsätta plugga matte :P

Byeee!♥



bild :Google

Kommentarer
Postat av: kristinaa

sv: varit i skolan bara :)

men tack! :D

2012-02-22 @ 17:01:17
URL: http://kristinaas.blogg.se/
Postat av: Emilia ♥

Vilken fin blogg du har! :-)



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varandras blogg lite då, då. Alltså du på min och jag på din. Kommentarer är ju alltid kul, eller? ♥

2012-02-23 @ 21:55:40
URL: http://www.emlas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0