Remington- new in++

Innan jag lägger mig så tänkte jag bara uppdatera snabbt om min första let's go fit vecka :) och min nya plattång!
 
Okej..låt mig säga så här--> om jag har varit nyttig? ja det har jag :) har jag tränat? ja!
Var det enkelt? att träna.. ja! men att hålla sig från att äta onyttigt...nja, när man väl har bestämt sig för att inte äta godis,snacks och sånt så är det lätt att börja tänka på det (varje sekund) men efter en vecka så släpper det som tur ;)  haha jag äter egentligen inte så mycket godis och sånt.. men när man har små syskon som äter sånt.. och särskilt nu när det är lov så äter man lite mer onyttigt.. men hittils har jag klarat mig riktigt bra så det är bara att forsätta :) Så om ni bestämer er för att bli fit aå måate nu SLUTA äta onyttigt , i alla fall i ett par veckor. Helst tills ni känner er nöjda med er själva. Sen får ni bestämma själva om ni vill äta lite onyttigt då och då. Man måste som sagt hitta en balans. Men nyttigt ät BRA och GOTT. Jag lover efter en vecka så släpper det och om inte försätt kämpa. Det är bättre att försöka än att ha ångrat att man aldrig försökte.
 
 
Nu till plattången.. här om dagen fick jag min nya plattång  i brevlådan. Den här gången blev det en Remington, jag har hört mycket bra om Remingtons plattånger så jag hoppas på att den är bra (Ganska säker på det också). Åh vad jag längtar efter att få använda den. Det blir nog nu på onsdag då syrran fyller år. :)
Hittils så älskar jag designen, väskan som man fick med och alla detaljer på pattången♥
Update om hur den funkar och så kommer ,I promise ;)
 
Jag har inget mer att säga än Sleep tight my friends♥
 
 
ps. srry om jag har stavat fel någonstans ^^ Är ganska trött..
 
Bilde e rpå nya plattång (foto: Jag, Kamera: Nikon D3000)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0