BB krämen

Hejsan mina fina läsare :)
Jag har fått några önskemål angående BB krämen och jag svarar mer än gärna på era frågor!

Här kommer en liten update angående krämen.

Jag har använt krämen i en vecka I think. Och jag är rätt så nöjd.Krämen täcker efter bara en applicering. på tubben står det att man ska applicera krämen två gånger för bästa reslutat men jag applicerar kärmen bara en gång. Krämen ger en fin lyster och man ser genast mycket fräschare ut :) Men allt har väl ändå en nackdel.
Mitt ansikte blir ganska fettig under våren/sommarn.. så ansiktet kan bli lite glansig och fet under dagen. Men det är för att jag använder tvål och skrubb för normal hy eftersom min hy blir typ normal under vintern men nu så måste jag byta till fet hy ^^
Men visst kan du undvika att se kladdig och fet ut på ansiktet :) Det du behöver göra är att tvätta ansiktet med skrubb och tvål för fethy innan du applicerar krämen! Rengör ansiktet med ansiktsvatten om du känner för det :).Men allmänt så tycker jag att krämen är mycket bättre än foundation :D Så tummen upp för krämen!

Kommentarer
Postat av: anonym

tusen tack!

2012-05-12 @ 08:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0