dem där små goda sakerna ni vet

Åhh va jag har längtat på efter Sushi (längtade). Mina föräldrar lagade kina mat och pappa köpte hem sushi också! :D muma det var så gott! Nu sitter jag här och känne rmig som en rund pilatesboll :O
Såå mycket åt jag som tur så lever jag men jag var rädd att hamna i matkoma haha. Tur att jag köttade på gymmet idag ^^ så jag förkännade att äta som jag gjorde faktiskt!
Men imorgon ska jag kötta igen och skärpa mig med maten också..
På måndag börjar jag med min plan. Den 14 november hoppas jag på resultat ;)
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Gossip Girl är inne på säsong 3 nu hihi
xoxo M
 
(jag åt mer än vad fanns på tallirken ^^)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0