Utbildningsdag!

Tjenis!
Hoppas att alla har haft en bra lördag.

Det var i allafall en super dag för mig :) vi hade en funktionärsdag på friskis och vi gick igenom viktiga regler på friskis och hur man ska bemöta sina kunder osv. Sedan fick vi en jätte god lunch och fika. Det var hur trevligt som helst och man fick träffa nya människor. Alla var jätte mysiga :) imorgon så jobbar jag igen,börjar 11.00 och slutar 13.00. Just nu så jobbar jag på väderkvarn och är super nöjd verkligen. :)
Jag träffar massa med gulliga barn och väldigt påhittiga också ^^ men men man klarar sig.

Jag kom i allafall hem halv sju idag och är sjukt trött! :O God natt från min del...
Zzzzzz

Min goda lunch:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0